Mi folyik itt Hevesben?

Mi folyik itt Hevesben?

Önvallomás...

2024. szeptember 23. - PatekFülöpZ

BÓDAY PÁL PÉTER - egy gátlástalan bűnöző

 

Egész életemben embereket bántottam és nyomorítottam meg testileg, lelkileg. Rendes munkám sosem volt, de mit is várhatunk egy félig zsidó, félig náci véglénytől.

Csak azért írom e sorokat, mert a feleségem megkért arra, hogy legyek az életemben legalább egyszer őszinte…Sokáig Budapesten éltem, bár rokonságom vidékről származik.

Elvileg történelem-olasz szakra jártam, de sosem vettem hasznát, sokkal inkább az írói vénámnak, amit az egyik felmenőmtől örököltem.

Újságíróként a rágalmazással egybekötött zsarolásnak volt egyik korai mestere.

Amikor újságíróként a Blikkben és a Magyar Nemzetben működtem már akkor is a leggusztustalanabb lejárató cikkek kötődtek a nevemhez.

Ezt tökéjre fejlesztve rengeteg embert zsaroltam meg millió forintokat zsebelve be tőlük.

44112_20110922184130_20110922184130.jpg

 

Később tagja lettem Tasnádi Péter maffiózó csoportjának. Az éjszakában védelmi pénzek beszedésében testi sértésben vettem részt, több ember ellen elkövetve bűnöket. Amikor a főnökömet bebörtönözték engem bízott meg azzal, hogy az őt megcsaló feleségét és a szeretőjét megöljem.

Ténykedésem alatt több embert megverettem, megkéseltettem, az asszony arcába savat öntettem, a szeretőt pedig le akartam lövetni. A fegyver beszerzés közben tartóztattak le, de azt nem találták, így csak másfél év fegyházbüntetést kaptam bűnszervezetben elkövetett emberölés kísérlete miatt.

A főnököm nagy becsben tartott, amíg börtönben volt, használhattam a Szemlőhegyi villáját és a rám íratott luxusmercijét. Sajnos ez az időszak véget ért és a szabadulás után rá kellett döbbennem arra, hogy a fővárosban nekünk nincs többé helyünk, átvették azt a tőlünk is rosszabbak.

A sok kamera és a mobil miatt a pénzbehajtás és az emberek verése amúgy is elég kockázatossá vált, így új kereset után kellett néznem.

Feleségemmel úgy döntöttünk, hogy vidékre megyünk. Először a Balatonon próbálkoztunk, de onnan elhajtottak minket. Egy ismeretség miatt döntöttünk úgy, hogy Hevesbe költözünk. Akkor már kitaláltam, hogy a politikai és gazdasági bűncselekmények felé veszem az irányt, amihez kapóra jött a feleségem macskamániája.

0df.jpg

 

Ezt cukiság álca tökéletes alibi az aljasságok elkövetéséhez. Szegény azt hitte, hogy érdekelnek a dögök, pedig mindig csak az átverés volt a cél. Szerencsétlen macskákat ivartalanítva egész életükben egy rácsos szobában tartom, ami rosszabb, mint a börtön, mert ott legalább nem herélik ki az embert. De ez sohasem érdekelt, csakúgy, mint a fák, amit ültetünk egy régi sitt lerakó helyére. Persze mindegyik kiszárad, de kit érdekel, amikor a bájgúnár haverok és a lájkvadász politikusok ott feszíthetnek mellettük pár percig.

A tervem az, hogy ismert emberek, politikusok bizalmába férkőzők, a kapott információkkal kereskedek és akit tudok megfenyegetek vagy megzsarolok. Aki nem fizet az le lesz járatva.

Ezt a blogot is álnéven írtam (Patek Z. Fülöp), amit aztán Kont István álnéven terjesztettem és kommenteltem a facebookon. Egy csomó kamu oldalam van és facebook csoportom, ahol szélsebesem terjeszthetem a kreténségeimet. Ebben segítségemre van egy-két agyhalott állatvédő vagy gátlástalan szar alak. A baj az, hogy kezd eluralkodni rajtam az elmebaj a sok kokain és a borral bevett xanax miatt.

www_economx_1.jpg

 

Ráadásul a vidékiek sem teljesem idióták és már sokan rájöttek arra, hogy a

macskaárvaházam is csak egy papírok nélküli kész átverés show.

A feleségem is elhagyott, kénytelen vagyok kiskorú cigány kurvákkal vigasztalódni, de sebaj a másoknak okozott szenvedés még okoz némi kéjes élvezetet. Tudom, hogy egyszer kipukkan a lufi és mindenki rájön, hogy nem vagyok senki, csak egy gátlástalan szar alak. Hiába építtetek politikai hiénákkal kápolnát, már fűtik nekem az egyik üstöt a pokol legmélyebb bugyrában.

Pedig valamikor lehet, hogy jó ember voltam…

A bejegyzés trackback címe:

https://mifolyikitthevesben.blog.hu/api/trackback/id/tr4918493206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása